HTML

Mi az a Dórémi-vándorlás?

Dóri és Livi a Dórémi-vándorláson dokumentálja személyes szösszeneteivel a Dél-dunántúli Kéktúra útvonalán szerzett élményeit David Attenborough szenvedélyével és Bear Grylls dinamizmusával. :-)

Bemutatkozás - Livi

Nyíregyházán születtem 1984-ben, 18 évesen költöztem Budapestre, hogy meteorológiát tanulhassak az ELTE-n. Ez félben maradt, de a természet iránti szeretetem azóta csak fokozódott. Végigjártam az Országos Kék Túrát, és még nem volt elég. Dórit nem rég ismertem meg, úgyhogy nem tudom még mi lesz ebből. :)

Bemutatkozás - Dóri

1986-ban születtem a Veszprém-megyei Ajkán. Jelenleg Pécsen folytatom tanulmányaimat. A Somló hegy közelében nőttem fel, ami kimeríthetetlen kirándulóhelyként szolgál a mai napig egy-egy túra alkalmával. Ellentétben Livivel, én nemrég ismerkedtem meg a Kéktúrák útvonalaival…egyelőre elméletben :-) Ez a túra lesz az első nagyobb kihívás, és remélem nem az utolsó.

Helló világ! Most már semmi nem menti meg ezt a kis hegyet (Írott-kő Dóra Réfi nyomán) hogy megmásszuk. Minden készen áll!

Írtam barátságos időbeosztást (amit szigorúan tartani kell), listát a szükséges felszerelésekről, és kinyomtattam a menetrendeket az esetleges menekülési útvonalakkal is számolva :). Remélem kedves túratársam nem felejti hogy az optimális energiamennyiséget tartalmazó májkrémes zsömlének milyen arányban kell tartalmazni májkrémet, zsömlét, illetve egyéb zöldségeket. Mert ezt is feljegyeztettem vele :). Szombaton reggel korán indul a busz, ha minden jól megy, 10:26-kor érkezünk Velem községbe. Olyan szerencsések vagyunk hogy tudunk ugyanazzal a járattal menni, így még esélyem is van feltartani a sofőrt ha Dóri még csak a feljegyzéseiben keresi a helyes májkrém-zsömle arányt, amikor a busz lassítani kezd a somlóvásárhelyi megálló felé.

Drága barátnőm lázasan edz minden nap, én pedig lázasan nyomkodom a billentyűzetet hasonló rendszerességgel. Az idő remeknek ígérkezik, és most már tényleg azok a bizonyos égből hulló gyerekek sem  tántoríthatnak  el attól hogy mi ketten május  első szombatján valami nagy dologba kezdjünk...

"Indulj el egy úton, én is egy másikon!"

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doremi-vandorlas.blog.hu/api/trackback/id/tr224486831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagygabornet 2012.05.03. 21:53:03

Majd én gondoskodom róla, hogy időben ott legyen!
süti beállítások módosítása